Informacje wstępne

Nasza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 30 dni. Jeżeli minęło 30 dni od dokonania zakupu, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu lub wymiany.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi również pozostać w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre rodzaje towarów są zwolnione z możliwości zwrotu. Produkty trwałe, takie jak jedzenie, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą być zwracane. Nie akceptujemy także produktów higienicznych, materiałów niebezpiecznych, ani cieczy lub gazów łatwopalnych.

Dodatkowe produkty niepodlegające zwrotowi to:

  • Karty podarunkowe
  • Produkty oprogramowania do pobrania
  • Niektóre produkty z zakresu zdrowia i higieny osobistej

Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub potwierdzenia zakupu.

Proszę nie odsyłać zakupu bezpośrednio do producenta.

Istnieją sytuacje, w których udzielane są jedynie częściowe zwroty:

  • Książki z wyraźnymi śladami użytkowania
  • CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety magnetofonowe lub płyty winylowe, które zostały otwarte.
  • Produkt nie w oryginalnym stanie, uszkodzony lub z brakującymi elementami z przyczyn niezwiązanych z naszym błędem.
  • Produkt zwrócony po więcej niż 30 dniach od dostawy

Zwroty
Po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail z informacją o jego przyjęciu. Powiadomimy Cię także o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeżeli zwrot zostanie zatwierdzony, to zwrot środków zostanie przetworzony automatycznie, a kwota zostanie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub pierwotny środek płatności w określonym terminie.

Zwroty opóźnione lub niewykonane

Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą kart kredytowych, ponieważ czasami może być konieczne pewne czas oczekiwania przed oficjalnym uznaniem zwrotu.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często występuje pewien czas przetwarzania przed zaksięgowaniem zwrotu.

Jeśli mimo podjęcia tych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Produkty przecenione

Zwroty są możliwe jedynie dla produktów o regularnej cenie. Produkty przecenione nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy produkty jedynie w przypadku, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymiany na ten sam produkt, wyślij nam e-mail na adres {adres e-mail} i odeślij produkt pod adres: {adres fizyczny}.

Prezenty

Jeśli produkt był oznaczony jako prezent przy zakupie i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy na wartość zwracanego produktu. Po otrzymaniu zwróconego produktu, karta podarunkowa zostanie wysłana do Ciebie.

Jeśli produkt nie był oznaczony jako prezent przy zakupie, lub osoba obdarowująca miała zamówienie wysłane do siebie, aby później Cię obdarować, zwrócimy środki osobie obdarowującej, a ona dowie się o zwrocie.

Zwroty wysyłkowe

Aby zwrócić produkt, wyślij go na adres: ul. Kusocińskiego 2, 32-005 Niepołomice z dopiskiem STOWARZYSZENIE PUSZCZA23 – ZWROT.

Za koszty zwrotu ponosi Klient. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odjęte od kwoty zwrotu.

Czas dostawy wymienionego produktu może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, rozważ korzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie możemy zagwarantować otrzymania zwróconego przedmiotu.

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem zarzad@puszcza23.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji.

Your Cart

Cart is Empty
Updating Cart!